Wednesday, July 11, 2012

Debab nk turunkan berat badan smp dapat berat ideal..

hehehe....start ESOK aku nk kene train diri sndri (perghh...train ek..) utk turunkan berat smp ler ke berat ideal aku....tp ni xamik ubat kurus ape2..(takot beb kalo jadi pape)....ni kire secara bersih r aku nk turunkan berat....dgn jaga mkn n bersenam...heheh....tadi siap g bli dumbbell n tali skipping sbb yg lama punye skipping xjumpe..hehe...nnt aku upload pic mende tu yer...heheh.....utk permulaan...berat aku ni 80...aku gune sistem diet kamikaze namanye..(ganaz x???ganaz x??? :P) hehehe...
kat bawah ni yg pemantau aku bg utk aku turun berat...20ari without nasi....heheh..chaiyok!!!


#ni yg mr.ben bg...
Okehhh.. ni dia anggaran.. awak fokus OK.. ramai yang dah nampak perubahan dalam seminggu ni


BMI awak : 34.17489 Obes
Berat awak sekarang: 80 kg
Berat Ideal awak : 56.1816 kg
berat dalam kg lemak yang perlu dibuang : 23.8184 kg

Jumlah kalori yang awak perlu ambil sehari : 1755.638 kalori

Sekiranya awk berdiet sahaja, tempoh awak
akan kurus adalah: 12.24147 bulan


Sekiranya awak berdiet dan melakukan
senaman setiap hari, tempoh awak kurus : 6.120734 bulan

hopefully aku berjaya menempuhi cabaran ni....insyaAllah...harap korg2 pon doakan yer...

ha..ni even gambo tahun lepas..tp sama je skrg..ehehe...tgk kan..betapa beso nye aku..kene azam lebih ni nk turunkan berat...
ha..yg ni korg leh nmpk kan...ke'comel'an diriku ini...ehehehe

ni lak gambo tahun ni..masa 18/5/2012....dinner alumni skola menengah aku....beso kan??beso kan???




1week dari tarikh esok (11/7/2012)...iaitu 18/7/2012..aku akan hapdet brape yer...hehe...skrg 80kg..mntk2 akan ade penurunan..berat..n akan hapdet..aku mkn pe yer ari2...kalo xbgtau mkn pe..hanya pix je akan jadi pengganti..ehehe

CHAIYOK!!! CHAIYOK!! ILA, U CAN DO IT!!! Go Away fattie!!ehehe


No comments:

Post a Comment