Thursday, July 12, 2012

DietKamikaze: Fasa1 Day2

FASA1 DAY2 (12/7/2012)


Arini da masuk hari kedua aku berdiet...pagi ni aku minum nestum coklat je sbg sarapan sbb kol7.15m nk grak g pasar kemboja dgn kak sha n kak ham (PK Ptg) kt sg.tiram...xsempat exercise sbb bgn pon lmbt..ehehe....jadi ganti window shopping jln2 kt tgh2 pns mentari pagi ganti execise...berpeluh2 den ni ha...haha...kt sana bli inner 8helai mcm2 warna..nnt upload okeh!!!....heheh...


ha..ni r tudung nye...ade 8helai...hehe...leh pki dgn selendang... :D 




So dlm kol 9lbh dkt kol10..kitorg stop sbb nk balik ke skolah...singgah kedai mkn jual nasi kerabu...da xde jual mende lain da....aiseyman....nk xnk..mkn r sket...mula2 die bg..mak aih...byk...soh die buang smp suku je nasi mcm en.ben cdg...tp ulam2 die amik lebih ler...eheh....so mkn dgn perlahan2....suku tu pon rs xabis....da PK Ptg belanja...nk tolak kang takot die kecik lak ati...so nk xnk mkn ler sket...jadi arini xkn sentuh byk sgt mknan....ptg pas balik skola akan trus capai dumb bell ler jwbnye...kardio xleh wat sgt..sbb kaki kejang lg...jln kt tiram pon tedengkut2...tahan sakit..ehehe...pix mkn aku lupe snap da...tp korg byg je r eh..hehhe


Bile pagi da telan nasi kerabu even sikit....trus xde amik mkn pape da...sbb kyg rsnye smp skrg(6.30pm)...aku ngajo smp kol3..then pas tu bedezup g UniKL Seri Alam..nk amik anak2 murid yg ikut bengkel motivasi English....kete aku je angkut 2murid...hehe..smp skola kol5.30pm...trus aku cau balik umah....


Sampai umah, pas bebual dgn mama n abah aku jap..trus aku capai skipping....skip dlm 200x..mcm smlm..xleh wat lebih sbb makin rs kejang lak peha n betis ni...pas skipping...trus wat sit-up and crunches 4set (mcm smlm r kan..kalo korang baca r post blog aku b4 this...nge heheheh).....peluh mcm ape je aku....then masuk bilik trus capai dumb bell...wat utk bisep lak...hammer curl n concentration curl...
Hammer Curl


Concentration Curl


malam lak(da rancang dulu da...) amik nestum coklat panas2 dgn biskut cream crakers dlm 2-4keping...hehehe..pix nnt aku update eh...


skali perancangan xjadi da...mama aku msk singgang lor...sedapnye...haha..tp amik ikan je 2ketul...alhamdulillah...kenyang...ehehe...

No comments:

Post a Comment