Thursday, July 19, 2012

DietKamikaze: Fasa1 Day9

FASA1 DAY9 (19/7/2012)

Assalamualaikum...

hehe...disebabkan mlm td mkn berat sket...adohai...pagi mcm mls gile nk bgn...tp kuatkan diri gak....trus senam wat cardio mcm semalam..


ya Allah...arini mmg penat sgt2...letih....huhuhu...arini rs mcm agak lemau sket...ye....LEMAU...heheh...pas wat cardio tu 10minit...xde ulang2 da..trus stop..wat sit-up and crunches 4set..peluh mak aihhhhh......mencurah2.....da siap tu..masuk bilik trus main dumbell...kali ni wat trisep lak...yg ni lagi r...mcm nk tecabut tgn ni...

trisep.....
pergh...rs mcm nk patah tangan den ni ha......pas siap sume..minum air 2gelas....trus sidai baju...haha...byk tu...mane nk angkat baju yg da kering...pastu baju baru basuh nk gantung.....ni baju ade lagi tgh pusing...haha..even 3org nye dok umah ni..aku je yg tukang basuh baju..heheh..mama abah aku relax ler...xkn diorg lak nk basuh baju...kan..kan..kan?????huhuhu.....kalo time aku mls..mau aku kumpul 4-5ari nye baju....baru aku bsh...hahah...ni ha baju2 nye....ngeee

ha..ni baju yang dah kering...siap utk diangkat masuk ke rumah

ni lak baju yang nk digantung..da siap sidai...

ni lak baju yang tgh dipusing,di basuh...tgu masa nk sidai...huhu
tu dia....da tgk kan gambo2 nye....byk xbyk r...huhuhu...
ha...ni br aku amik breakfast...1 gelas beso..huhu...milo + nestum coklat tanpa gula...huhu

gelas beso ni aku punye kalo kt umah..hehehe

milo + nestum coklat tanpa gula...huhuhu
alhamdulillah...kenyang sampai tghari...sbb tgharini kol12.45 aku ade meetg kt skola....aku kan ketua guru penasihat kelab muzik & kebudayaan....huhuhu

huhu...sblm meetg aku sempat mkn...amik paru sambal dgn sayo msk lemak....

ta daaaaa......
nk harap sayo lain mmg xde ler...huhuhu.....so arini ni je yg aku mkn....mlm amik nestum....sbb da lapo sgt...xsempat wat exercise sbb g hospital lagi..melawat makcik.....

No comments:

Post a Comment