Wednesday, July 18, 2012

DietKamikaze: Fasa1 Day8

FASA1 DAY8 (18/7/2012)

Assalamualaikum...slamat pagi....hehe...pagi ni dimulakan dgn minum air masak 2gelas..then senaman.....kali xde wat skipping@jumping jacks sndri....senaman cardio wat ikut youtube..kalo nk try ni link die


even masanya 11:40minit...rs mcm nk pth kaki...sanggup wat 2x je...penat xigt punye....da abis wat cardio....amik keputusan utk wat dumbell je...arini wat bisep lak....bawah ni pix2 die..heheh


concentration curl
ha..pg ni wat ni je......lupe lak cite sarapan...disebabkan roti pon da abis..kite minum chlorella je eh...

ha..ni r chlorella nye..huhu....alhamdulillah..kyg utk pagi ni...hehhee
tghari aku amik lauk ikan patin dgn sayo sawi jepun msk tiram...mkn terkejar2...sbb nk kene observe dgn PK KOKO...xsempat amik gambo....huhuhu...xsempat minum gak....

ptg ni aku xturun g kantin..tp melantak dgn kawan2 mkn popiah mini n peanut butter biscuit (Julie's)

ni mkn utk tea-time..hehe..popiah mini dgn biskut peanut butter
mlm ni lg r aku kene tahan nafsu...adoi....pakcik aku wat mkn2..sempena birthday die n sempena nk sambut bulan ramadhan ni....tahan..tahan..jgn xtahan...da r ade kek secret recipe...choc indulgence..favourite aku....sabo...mlm ni aku upload pix k...

haha..mmg xleh thn....mama aku siap msk nasi goreng kg kaw2 punye..kuey tiau goreng...pakman lak oder roti jala,kah kari ayam,aku jadi tukang bli kek...adohai...lemah semangat...tp aku kuarkan semangat...mkn roti jala je dgn kari ayam 3keping (pix tu pon aku da bedal sket)...heheh...then aku jamah r nasi goreng kg mama msk dlm 3-4 suap)...sbb mama ckp xnk mkn ke nasi goreng kg mama...aku jamah ler..sbb xnk kecikkan ati org tua aku...dosa tau kalo org tua kite terasa....



family...masa doa selamat

family lagi...

family lg...

aku..hehe

kek birthday pakman...eheheh
hehe...aku wat angkat dumbell je mlm ni..hehe....xmampu nk wat kardio lg...heheh...mata da berat..huhuhu

cukup utk hari ni...esok kite sambung lagi...heheh

No comments:

Post a Comment