Monday, July 16, 2012

DietKamikaze: Fasa1 Day6

FASA1 DAY6 (16/7/2012)

Assalamualaikum.....da hari ke6 pon aku lalui proses ni..alhamdulillah..dpt elakkan mkn nasi even ade 1ari terkantoi...eheheh..

So...Aktiviti aku pg td...bgn...da bersihkan diri sket...amik jump rope tu skipping r dlm 250x (naik r 50x dari biase..ngeh..ngeh...ngeh)..pastu wat sit-up and crunches 4set....ni sambil wat blog..wat trisep lak....

pagi ni amik sarapan minum milo kosong cicah roti wholemeal finegrain aku tu.... alhamdulillah.... kenyang... eheheheheh..pix aku xamik.....

k r..aku nk siap2 g keje(padahal skola dlm 5minit je dr umah aku...kalo naik kete r....jalan kaki mau pengsan nk angkut brg2 g skola..)...mlm kang aku update blog utk tghari + malam okeh....

ni mkn tghari skaligus dgn tea time aku....sbb mlm xsempat mkn...sbb byk keje sgt...eheheh

ni mkn tengahari aku...mee rebus...

ni lak ikan kari....

heheh...aku ler
pas makan..trus ke dewan kreatif utk perhimpunan mingguan....kak ani dok sblh aku...siap ckp..eh...dayah da nmpk susut sket...eheh..wahh....happy2..ni lg semangat ni.....

ms kt bilik guru lak...kak zulpa ckp...die cikgu blah sesi pagi...aku blah sesi petang..die ckp..dayah nmpk da susut sket...hehehe....maybe sbb baju aku pki ni garis2 die ke bwh...nmpk kurus r..hahaha...

pastu aku bz kt skola smp r balik....the siap2..pas maghrib..aku g skola balik sbb aku ade meetg KEBIRUS n PIBG (aku setiausaha PIBG)....penat....balik tu mkn roti naan....xleh thn lapo gile....balik tu mama abah aku da tido..aku work out sket..then mandi n tdo...

No comments:

Post a Comment