Sunday, July 15, 2012

DietKamikaze: Fasa1 Day5

FASA1 DAY5 (15/7/2012)


Assalamualaikum...
hehehe.....arini lmbt update blog ni....sempat update tajuk je...arini da ari ke5 aku lalui sume ni...alhamdulillah..mane yg terkantoi..da digantikan dgn senaman yg lebih...


Untuk arini, xbyk yg aku leh ckp ler...arini bgn kol7lbh..adik aku, Zati, kejut sbb die da nk balik hostel...adik lelaki aku, Shafiq, yg anto die balik...huhu..senam sket..takat lompt bintang 150x..sit-up and crunches 4set..(adoiyai...bile ntah leh wat lebih dr 4set ni??)...then aku sambung tdo balik...bgn2...kol10...kuar g sarapan...pastu 'mandi wajib'kan kete aku...heheh...


Pas basuh kete..trus amik Zati kt hostel die..sbb nk ajak g Jusco Bukit Indah...ajak teman jumpe best fren aku..Niza..niat lain nk g cari skipping rope gak...eheh...


ni r Zati...


Sblm g Jusco.dlm kol12.30..kitorg melawat pakcik kitorg yg dipanggil Pak Tocit oleh anak2 sedara(termasuk aku ler..) kt Hospital Pakar Puteri, JB..sbb suspect denggi..




ni r pakcik aku....Pak Tocit...bekas pemain bola sepak Johor dulu..
masa Wan Jamak Wan Hassan yg jd jurulatih...


Da melawat..kitorg trus pecut g Jusco...eheh..lagi gempak r dari Tesco Tebrau...pada pandangan aku r...mmg lagi byk kedai..n puas ati r...huhuhu...sampai2 je jusco..trus singgah La Boheme..aku bli roti sosej 1, pizza 1...untuk lunch aku.adik aku lak bli roti yg ade mende ntah..mcm serunding atas die..dgn sushi 1pek yg byk...adoiyai..


ha..ni r die...huhuh...ha..yang da gigit tu Zati nye....
Sementara tunggu Niza,Indra and anak2 diorg ni sampai..kitorg bedal mkn r dulu...huhuh...then sempat gak jln2 jap b4 Niza call bgtau die da smp....hehe....




da jumpe..jln2 jap dgn niza..aku dok kelek anak die yg no2...ni br 1st time jumpe...comel2..eheheh...geram btol...heheh..rs mcm nk gigit2 je...

hehehe...ni r anak niza no2..muhammad izzar harriz..hehe...
Pastu kitorg round 1 Jusco ni...ade r dlm 4jam...adoi..pnt btol..haha...kitorg bli inner (anak tudung la...) and aku bli brg mekap r..sbb brg2 aku da abis...

blah kiri tu 2-way foundation...blah kiri lipstik..eheh
da abis jln sume(kire aku exercise gak r mcm en.ben letak kt dlm ebook die...ehehe..ecercise smbil window shopping + shopping..ekekek)...kitorg pon balik...aku trus anto zati blk hostel die...smp hostel die...trus bungkuskan mama n abah aku mknan dari cafe hostel zati..aku n zati mkn bihun tomyam...ok r rs die....tu pon setelah seharian aku xmkn bende lain selain roti sosej tu...

yeah!!! bihun tomyam...huhuhu
balik aku trus bantai skipping tanpa tali (bygkan je r ade tali kan)..dlm 50x je..sbb xbest lak....pastu..lompat bintang 200x...ni sambil2 aku update blog..aku angkat dumb bell..wat hammer curl..concentration curl...sape2 yg lupe tu..tgk post aku yg sblm ni...huhu...so sekian je utk arini....sbb pasni aku xmkn da...cume bantai minum air masak je...huhuhu

Kite sambung esok lak..



No comments:

Post a Comment